Pulak!!! Giliran Selebriti, Jaafar Onn Muncul Dalam Video Pengganas Mahu Bunuh Ketua Polis Negara.. Jom Terjah!!!

J3
Minggu lepas negara dikejutkan dengan sebuah video pengganas yang dikatakan mahu menyerang mahkamah ekoran tidak berpuas hati dengan sistem pentadbiran negara.

Terbaru sebuah kumpulan menggelarkan diri mereka sebagai Anak Malaysia Anti Demokrasi (AMAD) tampil dengan ancaman bunuh melalui sebuah video.
Jika sebelum ini foto Nora Danish dipaparkan sepanjang video tersebut, kali ini Jaafar Onn pula. Dah kenapa?

Kenapa Jaafar Onn?

JPAR
Kalau diperhatikan betul-betul memang jelas foto Jaafar Onn yang digunakan oleh pengganas ini. Kami syak mereka semua ini minat hiburan lah.
Kalau sebelum ini Nora Danish bertindak membuat laporan polis, kita tunggu reaksi daripada Jaafar Onn pula. Tapi kami masih lagi bingung dan tertanya-tanya, kenapa Jaafar Onn?

Harap Tindakan Sewajarnya Diambil

Rujuk FB : Friends of BN - Barisan Nasional


Kami pasti pihak polis akan mengambil tindakan yang sewajarnya terhadap ancaman bunuh demikian. Kalau budak-budak ini nak bergurau sekali pun, bukan begini caranya.
Kami anak Malaysia Anti Demokrasi (AMAD) mengumumkan akan membunuh Ketua Polis Negara, meletupkan keretanya. Dengan demikian itu kesemua agensi kerajaan akan takut melakukan kesalalahan menipu demokrasi kerana rakyat Malaysia akan bangkit memilih jalan bukan demokrasi. Fuck demokrasi.

5 Bintang Untuk Letupan Kereta

Apa-apa pun kami terhibur dan berikan pujian terhadap effect kereta meletup di dalam video tersebut. Nampak kesungguhan di situ. Haha

Sumber : OhBulan


kete

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.